dinsdag 1 januari 2013

klaaglog

Zou wel iets willen bakken maar heb geen trek in eten en etensluchten
Zou wel mijn vriendinnetje willen bellen maar heb geen zin om te praten
Zou wel willen bevallen maar heb geen zin in die weeen ;)
Zou wel lekker een film willen kijken maar heb geen zin in hele verhalen
Zou wel lekker willen gaan slapen maar heb totaal geen zin om alleen op bed te liggen

Kwam die baby maar eens. Ik kan echt bijna niets meer normaal. Schoenen aandoen, kleren aandoen, omdraaien in bed, staan, bukken...  :(

Ik heb me echt nog nooit zo fucked up gevoeld als de afgelopen 8 maanden. Moe, futloos, energieloos, libidoloos, vrouwelijkloos... Natuurlijk is het prachtig om zo maar in verwachting te raken van een niet geplande, maar zeer welkome gezonde baby. Maar... ik denk dat ik kan gaan genieten van haar als ze geboren is, alles hier weer een beetje loopt, we ons ritme gevonden hebben en ik me weer de oude voel. Sinds mei heb ik het gevoel mezelf alleen maar een beetje te lopen te handhaven, verder niets.

Normaal ben ik ook echt niet zo'n hemelbestormer maar wel gewoon actief en blij. De laatste tijd heb ik alleen maar bankgehangen en bedacht wat ik ooit nog eens ga doen, maar waar ik nu gewoon te daaps voor ben. Ik haat dat. Klaag, klaag, klaag...

Komt wel weer goed maar me al maanden niet super voelen, me de laatste maand vooral zwaar k*t voelen en eventueel nog twee weken moeten = teringpestbui.

8 opmerkingen:

  1. Ahhh meid toch. Vannacht ga jij bevallen! Let op mijn woorden. Begrijp heel goed hoe je je voelt. Hug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop dat je gelijk hebt! Zou wel tof zijn! Heb net drie appels en twee vette crackers op, dus ik kan er wel even tegen!

      Verwijderen
  2. Nog even en dan kan je weer je eigen zelf zijn! 'k Herken het, zwanger zijn, was ook niet mijn ding, 'k voelde me net zo'n broedmachien, blegh,
    sterkte voor die laatste loodjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, je begrijpt me :) Precies, broedmachine ja... Sommige mensen voelen zich op en top vrouw en stralend... nou ik niet hoor :(

      Verwijderen
    2. Troost je, zo heb ik me ook beiden zwangerschappen gevoeld. Vond mezelf echt een koe! Was blij toen ik mijn lichaam weer lekker voor mezelf had.

      Verwijderen
  3. Oei, had mijn bril niet op en las broodmachine ;)
    Vervelend hé die laatste dagen...en iedereen die dan begint te
    vragen en of te bellen of ze er nog niet is?
    Schrijf het maar even van je af...gelukkig lukt dat nog wel....
    Het kan in ieder geval nu niet lang meer duren. Heel veel liefs
    en hopelijk komt ze nu snel.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zit je al aan de ananasharten? Ik hoop voor je dat je het deze week achter de rug hebt en dan lekker weer jezelf kan zijn.
    Ik herken het enorm! Al die kwaaltjes dat zal dan nog wel, maar dat totale gebrek aan energie en nergens zin in hebben...blugh! Stralend zwanger is volgens mij een fabeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn schoonzusje is op 9 januari uitgerekend. Zij verwacht haar tweede zoontje. Telkens als ik aan haar denk, denk ik aan jou en andersom. ;-) Houd goede moed! De kleine meid komt er heus wel een keertje uit. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen