maandag 24 december 2012

2012, het jaar waarin....

 mijn oma haar 80e verjaardag vierde (en zoontje zich een blauw oog liep tegen een paal)
er ook heus wel eens een vlokje sneeuw viel

we lekker koekjes bakten

Relaxten

In de tuin werkten

eindelijk het verjaardagscadeau uit 2009 verzilverden

lange fietstochtjes maakten 

Iets met een paastak

iets zochten


op vakantie gingen

bruggetjes waren

van het uitzicht genoten

onze auto op een nogal omslachtige manier van de berg moesten laten komen

we met de trein nach Hause gingen

Er weer 29 keer een weeralarm voor niets werd afgegeven

Alles groeide en bloeide in de zomer

zoontje een groot bed kreeg

We jasjes en mutsjes maakten voor houten kabouterpopjes o_O
We geregeld op het strand waren om te vliegeren en te pootje baden


we bijna ons neefje vergaten toen we ons haasten voor een naderende onweersbui

we kipjes kregen


we veel plezier hadden van onze nieuwe auto

we netjes een wandeling maakten op zondagmiddag

de baby in een maand tijd nogal een groeispurt maakte....
maar in vergelijk met broertje en zusje toch een kleintje is

we een echte kerstboom hadden

klein meisje mijn blokfluit kreeg (en ik mijn haar rood verfde)

we best blij waren...

meestal dan


2 opmerkingen:

  1. Prachtig jaar overzicht! Echt super leuk! Fijne dagen, Valhalla en super 2013 voor jou en je gezin in uitbereiding!
    Groet Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik heb echt smakelijk gelachen om je droogkloterij!
    En je buik is inderdaad gegroeid zeg! Hij komt wel een beetje bij de buik van broer en zus in de buurt.

    En ik vind je haar echt heel erg cool.

    BeantwoordenVerwijderen