donderdag 1 november 2012

verf en engs

Ik ben nu drie keer verregend. Ben benieuwd of het over drie kwartier weer stortregent. Zal wel ;) Gelukkig heb ik van de zomer op marktplaats een lange zwarte nepleren jas gekocht, die prima dienst doet als regenjas.

na 2e laagje verf
Als we thuiskomen, wil ik mijn haar nog een keer in de verf zetten. Dit keer een soort mahoniebruin want het is na twee keer wassen toch weer lichter geworden, lijkt het wel. Raar! Ik had heel slim bij bol.com een paar verpakkingen gekocht omdat ik dacht dat het daar drie euro goedkoper was, bleek dat de andere verf te zijn. Die bij Lavendula.nl een euro goedkoper is. Bovendien vind ik dat zo'n leuke drogist, zelfs online. In je zending zit altijd verantwoord verpakkingsmateriaal, dus geen doos vol plastic of proppen papier. Er zit een lief briefje bij, een zelfgemaakt zeepje en talloze proefmonstertjes, die ik eigenlijk altijd wel goed kan gebruiken. En in geval van liftende creme enzo is mijn moeder er altijd erg blij mee :) Ik zal voortaan netjes bij Lavendula bestellen!

Ik wilde vanmiddag een stoofpotje maken maar ik ben het helemaal vergeten. Ben net eerst even gaan douchen om mijn haar te wassen voor het verven en nu moet ik al bijna weer (weeeeer) naar school, dus het wordt een biefstukje met broccoli vanavond. Lekker met zelfgemaakte kruidenboter.

Ben blij dat het morgen weer weekend is. 's Avonds gaan we nog even naar het halloweenfeest op school. Klein meisje vindt het mateloos interessant al die heksen, spoken en spinnen maar gisteren lag ze mooi bij ons in bed om half vijf omdat ze spoken had gezien en niet meer in haar kamer wilde slapen. Weet niet wat ze haar vertellen daar maar ze is ook al bang voor brandende kaarsen omdat ze denkt dat hierdoor het hele huis af zal fikken.

Ja. Het is weer tijd voor fietstochtje nummer vier en het lijkt wel drie uur later, zo donker is het. Pokkeweer (althans, als je er doorheen moet)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten