dinsdag 6 november 2012

Shitochtend.

Soms heb je van die dagen, dat het allemaal niet vanzelf gaat.

Klein jongetje had zijn laarzen volgeschept met water dus ik moest tussen allerlei roze crocks nog op zoek naar droge schoenen. Gelukkig vond ik ergens laarzen, 2 maten te groot. Zijn gewone schoentjes lagen in de auto, net als de jas van klein meisje.

Onze pestkat zat met zijn harige lijf om m'n matras, terwijl ie weet dat ie dat niet mag. En dan zo pesterig zo gaan zitten dat ik niet bij hem kan komen...

Toen lagen er allerlei pluizen in de slaapkamer, kon ik weer stofzuigen. Zat het reservoir van de droger vol, moest ik dat weer legen.

Was er een lamp in zoontje zijn kamer kapot gevallen.

Ik schrok van een onverwachte blauwe envelop. Was niets bijzonders, maar toch....

Hadden de kindjes in klein meisje d'r kamer iets van purschuim zitten vermoeren, overal blokjes pur. Weer stofzuigen.

Zitten er allemaal vieze vlekken op het badkamermeubel... kan ik zo ook weer poetsen.

Wilde ik lekker friet maken voor tussen de middag, laat ik de aardappels tot moes koken grmbl. En ik heb alle eieren al gebruikt in paleo-pannekoekjes die ik had gebakken dus ik moet zo ook nog naar de winkel.

Hoewel ik gisteren heb gestofzuigd, ligt de vloer vol met rommel en vlekken, kan ook weer fijn dweilen maar de dweil ligt dan weer op zolder en ik ben zo moehoe!

Moest zes keer uitleggen en bellen voor ze het snapten bij de prikpost wat de bedoeling was en ik wist wat nu de bedoeling was want volgens de assistente moest ik naar de verloskundige voor de uitslag van bloedprikken, volgens haar weer naar de huisarts, de formulieren lagen niet klaar en er waren dingen niet doorgegeven...  Dus kan straks weer gaan bellen. *zucht* ik haat bellen :(

Ik deed de wasmachine open (haaa, frisse was), pleurt zo mijn bekertje wasmiddel en berg onfrisse sokken en doekjes op de vloer... Was nog niet gewassen. Oh ja...

Klein jongetje heeft zijn treinbaan echt door de hele kamer gepleurd...

Mijn oren zitten steeds dicht, net alsof je een hoge berg oprijdt in de auto *plop*

Er liggen nog twee wassen te wachten en ik moet ze wel doen want al mijn kleren die ik nog pas, zitten erin.

Als groenten voor vanavond heb ik alleen nog een rode kool maar ik heb geen zin in rode-kool-massacre...

Moet zo alweer naar school toe, kind halen en ik begin net bij te komen...

Zo.

Nu niet meer zeuren, alles op het gemak doen en vanmiddag alleen nog effe opruimen en stofzuigen. Het valt allemaal best mee...

1 opmerking: