vrijdag 26 oktober 2012

vrijdag


Zo. Weer zo goed als bekomen van gisteren :) Nog een uurtje, dan zijn we weer compleet & met zijn vieren voor het weekend. Er staan paleo-verantwoorde koekjes in de oven. In de vorm van spookjes. Als ze zijn afgekoeld, worden ze niet-zo-paleo-verantwoord besmeerd met wit glazuur. (van poedersuiker + kleeeein beetje water). En ze krijgen oogjes van zilveren bolletjes. Anders zijn het geen spookkoekjes maar gewoon saaie amandelmeelkoekjes. Duh.

Vandaag heb ik de kaartjes voor het halloweenfeest op school van klein meisje besteld. Kost niets, maar door die kaartjes weten ze op hoeveel mensen ze moeten rekenen. Ze worden daar op school gehersenspoeld met al die halloween-zooi. Wel heel leuk, de klas is versierd met pompoenen, halloweenvlaggetjes, spinnewebben en heksenhoeden. Klein meisje gaat als heks verkleed naar het feestje :)

Mijn haar verven is redelijk gelukt... Het is alleen wel oranje geworden, en ik ben een stukje vergeten O_o Vanavond was ik het, dan kan manlief er morgenochtend nog een potje donkerrood van Sante overheen gooien. Ik laat het dan ook weer twee uur zitten, hopelijk is het dan echt goed rood. En anders heb ik nog een pakje met rood-bruine henna.



Ik ben er wel blij mee, ik was mijn oude kleur echt zat. Als het nu nog een klein beetje donkerder / intenser wil worden, ben ik helemaal tevreden!

3 opmerkingen:

  1. Mooie herfstkleur, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag een week of wat geleden op tv een leuk idee voor halloweenkoekjes. Dan laat je kleine kinderen van koekjesdeeg rolletjes maken. Vooral lekker knokig want het moeten heksenvingers worden. Als nagel druk je een amandel aan de bovenkant en evt nog een beetje jam of kleurstof zodat het er wat bloederig uitziet.

    Groetjes, VeggieMo

    BeantwoordenVerwijderen