zaterdag 27 oktober 2012

Ny sko :)

Oh oh, wat ben ik er blij mee! Ik was echt echt echt door al mijn schoenen heen. Mijn hoge dr. Martens (met stilettohak) kan ik echt niet meer aan, anders dan om mee te zitten. Au buik, bekken en overig binnenwerk. En ik loop graaaag op mijn prachtige dr. Martens, maar voorlopig zijn ze gewoon even om naar te kijken. Bovendien is het ook een achterlijk profiel, zo'n enorme buik op van die iele hakjes.

Mijn vergrijsde, vol met gaten zittende roze skategympen ''kunnen echt niet meer'' dus dat zijn bij deze tuinschoenen geworden. Altijd handig, aangezien ik nogal eens even de tuin in loop voor het een of ander.
M'n legerkisten wegen een kilo per stuk en hierdoor krijg ik ook na vijf meter last van mijn bekken. Grmbl. Bovendien zit mijn buik in de weg bij het veters vastmaken. Jaaa, excuses genoeg verzameld om eindelijk nieuwe schoenen te kopen!




Ik twijfelde tussen deze twee, dus ik bestelde ze allebei. De linkse vond ik leuker, maar ik wist niet of de hak laag genoeg zou zijn om sowieso deze 10 resterende weken zwangerschap comfy op te kunnen lopen. Nou ja, dat zijn ze dus wel. Ze zitten heerlijk, eigenlijk! Ze kunnen onder een broek, een strakke broek, een legging... Perfect! <3 Ze zijn van leer en ze zien er degelijk uit dus ik ga ervan uit dat ik er gewoon jaren mee kan doen.

Maar die andere.. die zijn wat lomper, wat minder charmant... maar lopen ook heerlijk! Er kan een paar dikke geitenwollen sokken in en er zit profiel onder. Ook zijn ze net wat minder compleet onvrouwelijk dan mijn legerkisten... ideaal voor buiten van de winter!

Het vervelende is, dat ik nog steeds niet kan kiezen! Met de rechtse heb ik nog niet buiten gelopen, dus ik kan ze nog terugsturen. In theorie. Maar ben bang dat ik dat niet ga doen ;)

2 opmerkingen:

  1. ik hoor het al....
    't zijn blijvertjes
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach beter in 1x 2 paar schoenen kopen die lekker lopen en je veel gaat dragen, dan 1x een miskoop.
    Zo koop ik ook weleens als ik eindelijk een keer fijne schoenen of een passende broek heb gevonden gelijk een reserve.

    BeantwoordenVerwijderen